Критерії оцінки
веб – квеста (оформлення результату в вигляді презентації)
Критерії
|
Обґрунтування критеріїв
|
бали
|
|
Зміст
|
Розуміння завдання
|
- робота демонструє точне розуміння завдання
- включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї - включені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми зібрана інформація не аналізується і не оцінюється. |
10
5 0 |
Повнота
розкриття теми
|
- повно
-
частково
- не розкрито
|
10
5
0
|
|
Виклад
аспектів теми
|
- викладені повно
- частково
- не викладено
|
10
5
0
|
|
Виклад
стратегії рішення проблеми
|
- викладена стратегія вирішення проблем
- процес вирішення неповний. - процес вирішення неточний або неправильний |
10
5
0
|
|
Логіка
викладання інформації
|
- логічне викладення матеріалу
- порушення логіки - відсутність логіки |
10
5
0
|
|
Самостійна робота
групи
|
Злагоджена робота в групі
|
- чітко спланована робота групи
- робота групи частково спланована - не спланована робота в групі |
5
3
0
|
Розподіл ролей
у групі
|
- вся діяльність рівномірно розподілена між членами
команди
- робота над матеріалом рівномірно розподілена між більшістю учасників команди - Кілька членів групи відповідають за роботу всієї команди. |
5
3 0 |
|
Авторська
оригінальність
|
- унікальна робота. Містить велику кількість
оригінальних прикладів винахідливих
- в роботі присутні авторські знахідки - стандартна робота, не містить авторської індивідуальності |
5
3
0 |
|
Ступінь самостійної роботи групи
|
- повна самостійність при виконанні роботи
- часткова самостійність роботи групи - самостійна робота групи |
5
3
0
|
|
Оформлен-ня роботи
(презентації)
|
Граматика, відповідний словник, відсутність помилок
правопису і помилок
|
- грамотна робота з точки зору граматики,
стилістики, орфографії
- не грубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії - грубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії |
5
3
0
|
Стиль презентації
|
-дотримано єдиного стилю ,
спостерігаються деякі порушення
- дотримання стилю
не дотриманий стиль |
5
3
0
|
|
Використання кольору в
презентації
|
-грамотно підібрана колірна гамма
- наявність невідповідності в колірній гамі - порушення гармонії колірної палітри |
5
3
0 |
|
Анімаційні
ефекти презентації
|
-раціонально використані можливості комп'ютерної
анімації
- нераціонально використані можливості комп'ютерної анімації - не використані можливості комп'ютерної анімації |
5
3
0 |
|
Розташування
інформації на слайді
|
-оптимальне розташування інформації на слайді
- деякі порушення в розташуванні інформації на слайді - порушення в розташуванні інформації на слайді |
5
3
0
|
|
Різноманітність
видів слайдів
|
-використані різноманітні види слайдів
- використаний 1 вид слайдів |
3
0
|
|
-виправдане включення в роботу графіків, малюнків,
музики, відео в роботі
- невиправдане включення в роботу графіків, малюнків, музики, відео в роботі - відсутність у роботі графіків, малюнків, музики, відео в роботі |
5
3 0 |
||
Захист роботи
|
Якість
докладу
|
- аргументованість
основних позицій, композиція доповіді логічна , повнота представлення
доповіді результатів роботи
- порушення логіки виступи, неповне представлення результатів роботи, неповна система аргументації - не заявлені аргументи по основних позиціях , повне порушення логіки, не представлені результати дослідження |
10
5 0 |
Об`єм
і глибина знань по темі
|
- доповідачі демонструють ерудицію, відбивають
міжпредметні зв'язки
- доповідачі грамотно викладають матеріал, але не показують досить глибоких знань - доповідачі виявляють повне не володіння матеріалом |
10
5
0
|
|
Культура мовлення, манера триматися перед аудиторією
|
- доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, грамотно
володіють промовою, дотримуються регламенту, утримують увагу аудиторії
- доповідачі допускають не грубі мовні помилки при виступі, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії - доповідачі губляться перед аудиторією, виявляють бідність мови, порушують регламент, не можуть утримати увагу аудиторії |
10
5 0 |
|
Відповіді
на питання
|
- доповідачі переконливо і повно відповідають на
питання, дружелюбно тримаються, прагнуть використовувати відповіді для
успішного розкриття теми.
- доповідач не на всі питання може знайти переконливі відповіді - доповідач не може відповісти на питання чи при відповідях веде себе агресивно, некоректно |
10
5
0
|
|
Ділові і
вольові якості доповідача
|
- доповідач прагне до досягнення високих результатів,
готовий до дискусії, доброзичливий, контактний
- доповідач готовий до дискусії, не завжди проявляє доброзичливість - доповідач не готовий до дискусії, агресивний, ухиляється від контактів |
10
5
0
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий