Критерії оцінювання


Критерії оцінки  веб – квеста (оформлення результату в вигляді презентації)


Критерії
Обґрунтування критеріїв
бали
Зміст
Розуміння завдання
- робота демонструє точне розуміння завдання
- включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї
- включені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми
зібрана інформація не аналізується і не оцінюється.
10


5



0
Повнота розкриття теми

- повно
- частково
- не розкрито
10
5
0
  Виклад аспектів теми 
- викладені повно
- частково
- не викладено
10
5
0
Виклад стратегії рішення проблеми

- викладена стратегія вирішення проблем
- процес вирішення неповний.
- процес вирішення неточний або неправильний
10
5
0
Логіка викладання інформації

- логічне викладення матеріалу
- порушення логіки
- відсутність логіки
10
5
0
Самостійна робота групи
Злагоджена робота в групі 
- чітко спланована робота групи
- робота групи частково спланована
- не спланована робота в групі
5
3
0
Розподіл ролей
 у групі
- вся діяльність рівномірно розподілена між членами команди
- робота над матеріалом рівномірно розподілена між більшістю учасників команди
- Кілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.
5


3


0
Авторська оригінальність

- унікальна робота. Містить велику кількість оригінальних прикладів винахідливих
- в роботі присутні авторські знахідки
- стандартна робота, не містить авторської індивідуальності
5


3

0
Ступінь самостійної роботи групи
- повна самостійність при виконанні роботи
- часткова самостійність роботи групи
- самостійна робота групи
5

3
0
Оформлен-ня роботи (презентації)
Граматика, відповідний словник, відсутність помилок правопису і помилок

 
- грамотна робота з точки зору граматики, стилістики, орфографії
- не грубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії
- грубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії
5


3

0
Стиль презентації
-дотримано єдиного стилю ,
спостерігаються деякі порушення
- дотримання стилю
не дотриманий стиль
5
3
0
Використання кольору в
презентації
-грамотно підібрана колірна гамма
- наявність невідповідності в колірній гамі
- порушення гармонії колірної палітри
5
3

0
Анімаційні ефекти презентації

-раціонально використані можливості комп'ютерної анімації
- нераціонально використані можливості комп'ютерної анімації
- не використані можливості комп'ютерної анімації
5

3


0
Розташування
інформації на слайді 
-оптимальне розташування інформації на слайді
- деякі порушення в розташуванні інформації на слайді
- порушення в розташуванні інформації на слайді
5


3

0
Різноманітність
видів слайдів 
-використані різноманітні види слайдів
- використаний 1 вид слайдів
3
0
-виправдане включення в роботу графіків, малюнків, музики, відео в роботі
- невиправдане включення в роботу графіків, малюнків, музики, відео в роботі
- відсутність у роботі графіків, малюнків, музики, відео в роботі
5



3


0
Захист роботи
Якість докладу

- аргументованість основних позицій, композиція доповіді логічна , повнота представлення доповіді результатів роботи
- порушення логіки виступи, неповне представлення результатів роботи, неповна система аргументації
- не заявлені аргументи по основних позиціях , повне порушення логіки, не представлені результати дослідження
10




5



0
Об`єм і глибина знань по темі


- доповідачі демонструють ерудицію, відбивають міжпредметні зв'язки
- доповідачі грамотно викладають матеріал, але не показують досить глибоких знань
- доповідачі виявляють повне не володіння матеріалом
10

5

0
Культура мовлення, манера триматися перед аудиторією 
- доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, грамотно володіють промовою, дотримуються регламенту, утримують увагу аудиторії
- доповідачі допускають не грубі мовні помилки при виступі, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії
- доповідачі губляться перед аудиторією, виявляють бідність мови, порушують регламент, не можуть утримати увагу аудиторії
10




5



0
Відповіді на питання

- доповідачі переконливо і повно відповідають на питання, дружелюбно тримаються, прагнуть використовувати відповіді для успішного розкриття теми.
- доповідач не на всі питання може знайти переконливі відповіді
- доповідач не може відповісти на питання чи при відповідях веде себе агресивно, некоректно
10





5

0
 Ділові і вольові якості доповідача
- доповідач прагне до досягнення високих результатів, готовий до дискусії, доброзичливий, контактний
- доповідач готовий до дискусії, не завжди проявляє доброзичливість
- доповідач не готовий до дискусії, агресивний, ухиляється від контактів
10



5

0


Оцінка «10-12»  - 150 -110
Оцінка «7-9» - 119 - 70
Оцінка «4-6»- 69  -30

Критерії оцінювання


Комментариев нет:

Отправить комментарий